Тиждень 4. Моє довкілля
Дослідницькі / проблемні запитання
- Які таємниці має шкільне подвір’я?
- Кольори та звуки довкілля. Які вони?
- Як слід поводитись у довкіллі?
- Що я можу змінити, аби покращити своє довкілля? Чи тільки для себе я це робитиму?
Завдання четвертого тижня
- Ознайомити дітей із поняттям “довкілля”.
- Навчити її розрізняти об’єкти природи (жива/нежива) і рукотворні тіла.
- Навчити взаємодії в парах та групах.
- Навчити правил безпечної поведінки у довкіллі.
- Допомогти учням засвоїти норми дбайливого ставлення до природи. Матеріали на допомогу вчителеві : МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ Розтяжка "Моє довкілля" 4 тиждень НУШ 4 тиждень НУШ "Моє довкілля": добірка матеріалів та цікавих ідей Ранкова зустріч «Моє довкілля» (Четвертий тематичний тиждень НУШ «Моє довкілля») Стіна слів від Бровка та Мурчика «Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу Тиждень 4. МОЄ ДОВКІЛЛЯ (Ранкові зустрічі 1 клас)
Немає коментарів:
Дописати коментар