понеділок, 15 квітня 2019 р.

Тиждень 29. Веселка

З 16 .04 по 20.04.2019 р. проходитиме у нас тематичний  тиждень під назвою "Веселка"

Дослідницькі / проблемні запитання

1. Які є явища природи?
2. Як з"являється веселка?
3. Чому веселка різнокольорова?
4. Як зробити веселку на шкільному подвір"ї?

Завдання 30-го тижня

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Наприкінці 29-го тижня учні знатимуть:
  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;
вмітимуть:
  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування

Немає коментарів:

Дописати коментар