Тиждень 29. Веселка
З 16 .04 по 20.04.2019 р. проходитиме у нас тематичний тиждень під назвою "Веселка"
Дослідницькі / проблемні запитання
1. Які є явища природи?
2. Як з"являється веселка?
3. Чому веселка різнокольорова?
4. Як зробити веселку на шкільному подвір"ї?
Завдання 30-го тижня
- Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
- Формувати первинні уявлення про світло і колір.
- Допомогти створити просту модель веселки.
- Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
- Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 29-го тижня учні
знатимуть:
- умови виникнення веселки;
- послідовність розташування кольорів веселки;
вмітимуть:
- створювати модель веселки;
- виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
- використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
- краще розуміти зміст текстів про природу;
- уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування
Немає коментарів:
Дописати коментар