середа, 3 квітня 2019 р.

Я досліджую світ. Тиждень 27. Світ рослин . Що спільного між усіма рослинами?

Я досліджую світ. Тиждень 27. Світ рослин
Що спільного між усіма рослинами?
Приклади навчальної діяльності
Ранкова зустріч.
1.Привітання.
2.Обмін інформацією.
3.Групове заняття
Утворення цілісного зображення рослини, розташувавши числа в порядку
зростання.
Перегляд презентації .
Розгадай кросворд.
Виготовлення аплікації «Рослина».
Підведення підсумків заняття. 
Очікувані результати учіння
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну
інформацію в діалозі.
Уживає різні форми привітання, прощання .
Організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі.  
Виконує нескладні ролі (зокрема, «пісні в ролях»), етюди-наслідування, перевтілюючись у різних персонажів. 
Вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту.
Розташовує числа в межах 100 у порядку зростання (спадання)
Розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини. Наводить приклади назв дерев, кущів, трав’янистих рослин.   
Визначає будову рослин (корінь, квітка, стебло, листки, плоди) . Пояснює значення кожного органу для рослини
Створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи за допомогою дорослих.
Використовує папір, картон, нитки, неткані чи природні матеріали (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу).


Немає коментарів:

Дописати коментар